منتديات جويدة الطلخاوى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات جويدة الطلخاوى

موقع الفنان جويده الطلخاوى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اغنية احتار الكلام للاستماع والتحميل

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الفنان جويده
Admin

المساهمات : 1

اغنية احتار الكلام للاستماع والتحميل Empty
مُساهمةموضوع: اغنية احتار الكلام للاستماع والتحميل   اغنية احتار الكلام للاستماع والتحميل Emptyالأحد أكتوبر 05, 2008 9:00 pm

اول موضوع لى فى المنتدى لكن المواضيع الجيه ستكون بها الشريط الجديد كامل
تفضلو اغنية احتار الكلام
http://www.zshare.net/audio/200401143c83a455
استماع ممتع
https://goeda.rigala.net
احمد لعبيدى

المساهمات : 1

مُساهمةموضوع: رد: اغنية احتار الكلام للاستماع والتحميل   اغنية احتار الكلام للاستماع والتحميل Emptyالإثنين يناير 26, 2009 1:56 am

بسم الله الرحمن الرحيم
طبعاً انا سعدت جداً لما رايت المنتدا وسارعت بالتسجيل من قبل ما ادخل ولا اعرف ايش فيه بس ياجماعه المنتدا خالى مافيه اى شيىء سوا اغنيه واحده وكمان مش بتحمل احنا نحمد ربنا ان ربنا قدرنا واتعمل المنتدا بأسم الفنان الكبير الاستاذ جويده الطلخاوى ف واجب علينا نجتهد نشوف الالبومات القديمه والجديده ونرفعها حتى يستفيد الجميع انا عندى تقريباً اخر 4 البومات ومستعد ارفعهم ولو حد منكم عنده حاجات قديمه ياريت يرفعها او يبعتها وانا ارفعها على فكره انا من اشد المعجبين بالاستاذ الفنان جويده الطلخاوى ومش بس نقتصر على الالبومات لكن نشوف المقربين من الاستاذ وننشر اخباره واخبار حفلاته وياريت كمان لو فيه مقاطع من ها الحفلات وانا ان شاء الله اعدكم بأنى هارفع ليه جزء من حفله فى الفيوم وكمان الاستاذ ليه اكتر من لقاء تلفزيونى ندور عليهم ونرفعهم عشان المنتدا يستمر ويلاقى اعضاء جدد
وربنا يوفقكم : احمد العبيدى a_s_g_555@hotmail.com وده ايميلى
smas2008

المساهمات : 9

مُساهمةموضوع: رد: اغنية احتار الكلام للاستماع والتحميل   اغنية احتار الكلام للاستماع والتحميل Emptyالأربعاء مارس 11, 2009 2:00 am

الرابط مش شغااااااااااااال

اغنية احتار الكلام للاستماع والتحميل
صفحة 1 من اصل 1